ש"ס ליועמ"ש: פטר לאלתר את סדן או שנגיש עתירה לבג"ץ

בינתיים יצא 'חדשות 10' בתגובה רשמית: "הדברים של סדן בדירקטוריון, הופסקו מיד ע"י הנוכחים שאמרו שהם לא מקובלים. הדברים שנאמרו בתור השקפת עולמו לא מקובלים על עובדי הערוץ"
איתי גדסי No Comments on ש"ס ליועמ"ש: פטר לאלתר את סדן או שנגיש עתירה לבג"ץ

בכירי ש"ס לא מתכוונים לוותר ומבהירים באמצעות עו"ד קידר כי אם סדן לא ייפסל לאלתר תוגש בתום 24 שעות ממועד שליחת המכתב עתירה דחופה לבג"ץ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו והיועמ"ש, אביחי מנדלבליט צילום: קובי גדעון, לע"מ
בינתיים יצא 'חדשות 10' בתגובה רשמית: "הדברים של סדן בדירקטוריון, הופסקו מיד ע"י הנוכחים שאמרו שהם לא מקובלים. הדברים שנאמרו בתור השקפת עולמו לא מקובלים על עובדי הערוץ"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברי כנסת וסגני ראשי ערים מטעם ש"ס פנו לפני שעה קלה במכתב דחוף ליועמש בדרישה לפסול לאלתר את מינויו של סדן ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10 על רקע פרסום התבטאויותיו המקוממות והבלתי נסבלות נגד הציבור המזרחי בישראל.

במכתב ששלח המומחה לזכויות אזרח ומשפט מנהלי עו"ד אורי קידר ליועמ"ש אביחי מנדלבליט הוא דורש: "אוי לעיניים שכך רואות… לא יעלה על הדעת כי מי שמינויו מוסדר בחוק הרשות השניה ותפקידו נושא אופי ציבורי כה מובהק, משמעותי ומרחיק לכת, אשר אחראי באופן ישיר על הכתבת סדר היום הציבורי במדינת ישראל, מגלה כבר במעמד ההתמודדות לתפקיד דעות חשוכות וסדורות המדירות מהשיח הציבורי ציבור שלם, והכל בנימת זלזול שלא נשמעה במחוזותינו זה זמן רב." עו"ד קידר הוסיף: "על כרחך אתה שואל איזה ליקוי מאורות נדרש כדי שחברי הדירקטוריון יבחרו באדם זה, שאלו הם דבריו וזוהי שפתו?… התשובה היא כי כל נציגי הציבור בדירקטוריון התנגדו למינוי המקומם, ומר סדן נבחר לתפקיד בקולות נציגי בעל השליטה בלבד, אשר מעלו לכאורה בתפקידם וקיימו, כך מסתבר, את הוראות בעל השליטה המושך בחוטים" לאור האמור, אבקשך לפעול לאלתר לעיכוב המינוי.

בכירי ש"ס לא מתכוונים לוותר ומבהירים באמצעות עו"ד קידר כי אם סדן לא ייפסל לאלתר תוגש בתום 24 שעות ממועד שליחת המכתב עתירה דחופה לבג"ץ.

בינתיים יצא 'חדשות 10' בתגובה רשמית: "הדברים של סדן בדירקטוריון, הופסקו מיד ע"י הנוכחים שאמרו שהם לא מקובלים. הדברים שנאמרו בתור השקפת עולמו לא מקובלים על עובדי הערוץ".



0 תגובות